Hnd060606 bende de aynı durum var çok şiddetli kabız yaşadım canım geçen hafta lavman yapıldı. Doktorum duphalac verdi işe yaramadı sonra bekunis verdi onu kullanınca tuvalete çıkabiliyordum o da ishal yapıyor ağrılı, bırakınca yine kabız. Sürekli kullanılmayan ilaç olduğu için probiyotik başladım kefir probiyotik kapsül lifli beslenme ile biraz biraz düzene sokmaya çalıştım. Bulantı için de tuzlu çubuk kraker sakız prizin ilaç ancak idare etmeye çalışıyorum.. çok geçmiş olsun sana da umarım çabucak geçer