kda002 Kızlar bugün transferimin 5. Günü sabah idrar testi yaptım silik çıkınca direkt kan vermeye gittim beta 20 çıktı gebelik midir ?bu degerle öğrenenler oldu mu ?
wind Ben oğlumu 12 ile öğrenmiştim canım 5 ve üstü pozitif. 48 saat arayla güzel artışta vardır inşallah. 2 günde bir kan verirsen anlaşılır