060436 ben her gece muhakkak bir kez kalkıyorum, onu o zaman içiyorum Kuzum yanında limonlu su ile birlikte. Sabah uyandığımda da kahvaltı yapıyorum. Çünkü ben de senin gibi çaysız yapamam kafein etkisini azaltıyor, eee uyanır uyanmaz inanılmaz aç oluyorum bekleyemiyorum malesef o yüzden böyle bir çözüm buldum. Sen kontrole mi gittin bu arada? Ne dediler oğluşa, herşey yolundadır inşallah 🩵