momysss Kızlar sabah pansuman yapıldı dikiş yerime gayet güzeldi sıvı geçirmez bant taktılar şimdi baktım bant kan olmuş alt kısmı dikişim mi patladı noldu açmaya da korkuylrum off
bbaskal momysss dikiş yerinden kanama ya da iltihap gibi bir sızıntı devam ediyorsa doktora git açıp biraz hava almasını sağla sürekli kapalı kalması da iyi değil
momysss bbaskal daha yeni çıktım hastaneden ya acımda var ozaman evde pansıman yapayım tekrar açmayada korkuyorum
bbaskal momysss pansuman çok yapma ama bide açık bırak kurusun hava alsın kapatırsan orası sürekli ıslak kalır enfeksiyon olur