maral02 Roborock q7 max kullanıyorum. Sağa sola çarpma olayı hiç yaşamadım çok hassas eğer ki perdeniz çok uzunsa mesela onu bile algılayıp çok yaklaşmıyor. Ben çalıştırdığım zaman bazen perdeleri topluyorum. Silme kısmına gelirsek tek bir bezle tüm evi silmesi biraz kötü ben o yüzden genel temizlikten sonra 3. Gün sadece sildiriyorum yerlerin tozunu alsın diye. Sonra yine viledayla devam. Düzenli temizlemesini yaparsanız eğer ki robotun çekim gücünü hiç kaybetmiyor. Ben yedek filtre fırça vs aldım kötü olunca değişiyorum ilk gün ki gibi oluyor. Tek tavsiyem siyah almayın ben siyah aldım toz çok belli ediyor beyazını alın🤣