Kızlar bal kabağı tatlısını nasıl yapıyorsunuz daha önce hiç yapmadım. Annem tencereye şeker koyuyor kabakları doğruyor çok azda su ekliyor güzelce pişiyordu. Bende fırında yapmak istiyorum önceden tencerede pişirmeme gerek var mı şekere yatırdım şuan direk fırına mı atayım