tuba766 Merhaba kızlar özel hastanede doğum yapmayı düşünüyorum doğum ücretini doktorla mı konuşmamız gerekiyor yoksa hastaneyle mi bilgisi olanlar yazabilir mi ?
sarumervee tuba766 ben direk doğum paketi aldım canım o daha mantıklı geldi özel hastanelerde tek doğum bence daha pahalıya geliyo
merve_tp tuba766 anladım direkt yatış bölümü bilgilendiriyor bazı hastaneler telefonda da bilgi veriyor ama doktor vermez