Yüreğimi ağzıma getiren bi kaza atlattım..kızımı uyutmuştum akşam içinde yemek hazırlığı yapıyordum lavabo içinde iki tabak,bide borcam kabım vardı onları yıkarken bi anda gümbürtü oldu ve su fışkırmaya başladı..o an ki korkuyla direk kayınvalidemlere koştum zaten hemen elektriği suyu kestiler falan ama yüreğim ağzıma geldi.. Hala kalbim boğazımda atıyor..çok şükür ki kızım mutfakta değildi ben o borunun yanında değildim..:(