1tulin 7. Ve 8. Haftada çok yoğun pıhtılı kanama yaşadım. Yani afedersiniz altıma kaçırmışım gibi çoktu benim. Ağrım hiç olmadı ama. Doktorlar hemen alttan muayene edip kalp atışına ve kesede kanama alanı olup olmadığına baktı çok şükür temiz çıktı kalbi de duyduk