burcucerkesli 2. Gebeliğim beimde tarih 23 mayıs gibi bakalım daha gün almadık, 1.de titreyerek girdim ameliyata çok korktum ama ne spinal ne sonrasında hiç ağrı hissetmedim 9da ameliyat başladı 9:14de bebeğim çıkmıştı zaten sonrası umrunuzda olmuyor hiç korkmayın sağlıkla gelsin inşallah. Ameliyattan sonra ilk kalkış biraz zor ama dayanılmayacak bir ağrı değil şimdiden çok geçmiş olsun , ameliyattan sonra bol bol kahve tüketin