sarumervee Rabiul bende öle düşündüm kolonyalara bişey olmaz heralde demi içi incili olanlardan düşünüyorum
Rabiul sarumervee zannetmiyorum benim nişanımdan kalan 1 tanesini geçen gün açtım üzerinden 6 yıl geçti 😂