Kızlar 22. Haftamda detaylıda 1.5 apıkal vsd izlendi yazıyor. Başına gelen var mı ne durumdasınız, dünden beri çok kötü hissediyorum. Doktor kapanır büyük ihtimalle kendi kendine dedi ama internette başka şeylerde yazıyor. Ben hiç bir şey anlamadım kafam çok karışık. Başka bir şey çıkar mı? Genetik taramalı embriyo ile gebe kalmıştım ben 😢