bende 3 gün gecikmiştim ve belirti yoktu, eşim çok ısrar etti diye yalandan test aldım öğlen işyerindeyken yaptım kıpkırmızı çıkmıştı o şokla gittim kan verdim hamileymişim yaniii yolun başındayken çokta belirti beklememek lazım bence geleceği varsa geliyor 😅