Deniz31 dkişler yırtılmasn diye dr gebelde 1 yıl beklemek gerktiğüni diyorlar sonçta normal doğumda sadece vajüna2çevrende yırtılma oluysa ona dükş atyrlar ve orann iyileşmesni beklyrsn ama sezeryanda komple 7 kat deri kesiliyor.bide komplikasyon riski var .ben geçen hastanede duydum kadn özelde sezeryan olmş ve bu katlaro ayrı ayrı dikmek yerne 2 şer 3er birkeştrerek dikmş özeldeki dr u ve sağlk sıkntısona nedn olmş kadn zrynep kamile gelmşti. Sezeryandn korkuyrm Allahm muhyaç etmrsn ona amin 🙁