jalepone bizimki de öyle bazen gündüz uyumuyor bazen gece saatlerce uyanık kalıyor kucakta uyuyor ama yatağa koyduğum an kalkıyor başlarda gazı vardır dedik damla verdi doktor onu kullanıyoruz ondan ziyade bizimki kucağa alıştığı için kucakta daha rahat uyuyor