Kızlar 7 gün önce sezeryan oldum fakat kendimi biraz iyi hissettiğim gibi ayaklandım 4.günde bulaşık yıkamaya ev süpürmeye giriştim dün de dikişlerimin sağ tarafı ağramaya başladı az önce baktımki o bölge şişmiş korkuyorum çok mu zorladımki acaba düzelir mi kendiliğinden