Arkadaşlar merhaba ben 33 haftalık hamileyim gebeliğimin başından beri korkuyla geçti yaklaşık 1,5 sene önce bir olay yaşadım ve bende panik atak oldu buda sanırım gebelikte arttı sürekli endişe hali bebeğin sağlığıyla ilgili doğumda ya birşey olursa korkusu ağlama hali bunları bir türlü aşamıyorum lütfen bana yardımcı olun tek değilimdir hamileliğini kaygılı korkulu geçirip sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına alan varmı