37+4teyiz ağırlaştım, hava da çok güzel ama be gurbette tek yaşıyorum eşim çalışıyor. Çok çıkasım var biraz yürümek mağaza gezmek istiyorum ama çok korkuyorum ya pırt diye suyum gelirse yorulursam, doğum başlarsa benim gibi olan var mı eve tıkıldım kaldım. Arabam var ama amacım gezmek yürümek hava almak, gerçi bu ağırlıkla pes de uzaklaşıp keyifli bi geznti yapamam ama