nurssy Benim doktorum başkaydı dış doktordu ama işlemlerini orda yapıyordu yumurta toplama ve transfer laboratuvar en önemlisi ve embriyolog benim çok şükür ilkte tuttu oradaki hemşireler vs çok ilgiliydi