mzehradgn Kızlar pazar günü 35 haftalık olucam iki gündür özel bölgem ağrıyor bebeğimin hareketlerini güzel hissediyorum şükürler olsun ama ilk gebeliğim açıkçası korktum Çarşamba günü randevum var sizlerde yaşayan varmı özel bölge ağrısı yürürken
bartulies mzehradgn pazartesi günü 37 haftalık olucam ilk gebeliğimde pelvik çatı ağrım çoktu bunda sol pelvik ağrı ve özel bölgemin dış eti ağrıyor doğum yaklaştığı için sanırım bebeğin baskısından oluyor dış et ağrısınıda ödeme bağladım çarşamba randevum var gidince sorucam 🤷♀️
Svvv mzehradgn benim nerdeyse 20-21 haftalıkken başladı şuan 31+3 üm halen devam ediyor normal mi anormal mi bende çözemedim
mzehradgn bartulies Benimde Çarşamba günü randevum var iki gün oldu ağrı korktum Allah’ım diyorum neden geçmiyor panik oldum sorayım dedim bakalım size ne diycek doktor sağlıkla kucağımiza alalım inşallah evlatlarımızı
gizarden bartulies pzrt ben de 37 oluyorm bende de çok pelvik ağrısı var ilk oğlumd yoktu gerçi o 33 te doğdu ama bunda çok ağrı çekiyorum iki haftadır çatı ağrısı. Doktor normal dedi bebek baş aşağı olduğu için ağırlık yapıyormuş artık
eslemoms 30+5 haftalık oldum benimde çok yoğun çatı ağrım var geceleri dönerken dayanılmaz oluyor bazen
taptazeannecik sarumervee bizde 18.haftaya girdi benim de bir kaç gündür ağrım oluyordu doktoruma anlattım normal dedi ama tek taraflı birde kasık fıtığı var sanırım o da etkiliyor :(
mzehradgn sarumervee Allah’ım sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah hayırlı evlatlar versin bizlere
gizarden minikmucizem26 ben bi olaya stres yaptım açıkçası ondan oldu yoksa hamileliğimde bi sıkıntım yoktu
sarumervee taptazeannecik Banada normal dedi bebek büyüyo baskı artıyo dedi sizin fıtıkta bi etken Tabikide malesef
revsnnnn mzehradgn ben oğlumda o haftalarda yaşamıştım baskıda yaptığı içindi şuan kızımda 18+3 haftalığım bakalım bişey yok şuan