Bir oğlum var 7 yaşında,pkosum bende.2023 de tedavisiz hamile kalmıştım ama ilerlemedi malesef kürtaj olmak zorunda kaldım.sonra da hiç korunmadik zaten,bu ramazandan önce de doktora gittim görüştüm,eşim spermiogram testi falan yaptırdı,sadece benim kan vermem gerekiyordu.,tahliller için adet olmayı bekliyordum.1 ay geçti yok 2 ay geçti yok bende bu sırada maydonoz kürleri çörekotu kürü adet söktürücü masajlar, ne aklıma geldiyse adet olmak için yaptim.yine olmayınca en sonunda tarlusal kullanırım adet olup giderim dedim.gittim aldım ilacı içimde şüphe kalmasın diye de test alıyım bı tane dedim en dandik testlerden 😁 akşam yemekten sonra test yapıp ilaca başlayacaktım,ben testi yapar yapmaz kıpkırmızı olmasın mı
İnanamadim tabi,sürekli negatif görmeye alıştık ya bı şok geldi o an.duramadik korkudan sabah hemen doktora gittik.son adet tarihine göre 10+3
USG ye göre de 8+6 gebelik görünüyor kalp atışı da var dedi,çocuk kendi kendine büyümüş kalbi atmış benim hiç haberim yok.hic aklıma gelmezdi yani tedaviye başlayacağım zaman hamile olacağım.
Allah büyüklüğünü bı kere daha hissettirdi,nasıl sukretsek,ne kadar sukretsek azdır.
Şimdi ultrasona göre 12+4 olduk maşallah.
Bende çok umutsuzdum her pkoslu gibi.ama imkansız diye bişey olmadigini anlamış oldum. İnşallah burda bekleyen tüm anne adaylarına böyle güzel sürprizler yaşatsın rabbim 💕🤲🏻