Şuan 15. haftadayım geçen haftadan itibaren sabahları bulantı ve kusma yaşıyorum mideme kramplar giriyor öğürmekten
Bu haftaya kadar hamile olduğumu hiç hissetmedim ne bulantı ne başka birşey tam dedim artık olmaz herkesin belirtilerinin azaldığı dönemde benimkiler başladı 🥲
Bu şekilde ilerleyen haftalarda böyle olanlar var mı benim gibi ?