damlaa51 Kızlar dünle bugün arasında bi fark yok mu bana mı öyle geliyor ? Bugün normalde regl günüm betam 55 çıkmıştı dün
uzumlu_kekim777 damlaa51 alttaki bi tık daha çok koyulaşmış solda ki çizgi üstekine göre biraz daha kalınlaşmış canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😊
iloshko damlaa51 bana göre zaten birazda olsa daha koyu oldu ama bir gğnde illa aşırı aşırı koyu olacak diye bir şey yok canım hamilesin bu kesin içini ferah tut 🥰
damlaa51 senpoyraz dün öyle çıkınca bugün daha koyu olur heralde dedim çok fark olmadı kimyasaldan korkuyorum ya ondan :(