senem0987 aynı durumu yaşadım şuan dış çevreye ilgisi çok arttığı için emip bırakıyordur ve emişi kuvvetlendiği içinde öyle 15 dk emmesine gerek yok diyor doktorlae artık 5 dk doyması gereken miktarı alırlar diyor, ben çok sık emzirdim ama benim sütüm en başından beri az olduğu için mama ile destekliyodum sonra sütümü de sağım yaparak arttırmaya çalıştım mamayı da azalttık öyle, benimki gece memeden ayrılmıyor hiç onunla uyuyor o biraz beni zorluyor ama yeter ki emsin dediğim için karışmadım ve sütüm öyle arttı sonra gündüzde emmeye devam etti, 2 gecedir ayrıyız şimdi sadece gece emdiği için göğüslerim baya dolmuştu beyne sinyal gerçekten gidiyor yani, normalde göğüslerim sönük sürekli emzirdiğim için bende sütüm yok sanıyodum ama varmış meğersem aslında sabredersen herşey zamanla rayına giriyor, sadece sütün azalmasın diye sık teklif et ama zorlama ve beslenmene dikkat et, sağım işine girersen dışarda daha da zorlanırsın emiyoken öyle bişey yapma, kimi bebek var memeyi görünce ağlıyor ağzına bile almıyor allahtan öyle değil