melisaaksoy Merhaba ,ikinci kez buradayım 🌸 5. Gün gecikme 46 beta çok az değil mi bu şekilde çıkıp yükselen var mı acaba , kızımda 3 gün gecikmeyle 600 sonuç almıştım , endişelendim 🙏🏻
sennur32 melisaaksoy buna odaklanma belkı gec yumurtlama oldu belkı gec dolendı artışa bak sen artış iyi ise hıcbır sorun olmaz ınsllah 🥰🤲
rabiaduru1 melisaaksoy gec döllenmedir belki önemli olan sayısı değil doğru orantılı artış göstermesidir
Nedbur melisaaksoy 4. Gün gecikmeyle 54 çıktı çarşamba günü keseyi ve bebeği gördük kalp atışı için Salı günü gidicem 2 hafta geç döllenme olmuş
yasminysr melisaaksoy ben 8 9 gün gecikmeyle 50 çıkmıştı canım korkma daha sonra kan verdiğimde 200 çıkmıştı
annemood Önemli olan iki katı artması diyor doktorlar canim yani iki gün bekle sonra ver kan ona göre bakarsın
mavi343434 Ben 18 ile öğrendim 7 nisanda , dün verdim 675 çıktı. Ama kanamam var bazen çok bazen hiç yok. Endişe etme yükselmesi önemli
melisaaksoy mavi343434 Benimde kanama oluyordu ilk gebeliğimde sonrasında 1 ay lekelenme devam etti kızım şuan 6 buçuk yaşında 🙏🏻☺️
mavi343434 Nedbur herhangi bir kanama yaşadınız mı ? Yanlış anlamayın ben yaşıyorum da acaba normal mi diye merak ediyorum
yasminysr melisaaksoy rica ederim bende ilk oğluma 3 gün gecikmeyle 2400 civarında öğrenmiştim ama bunda 50 ile öğrenince bende biraz korktum ama yinede hastaneye çok geç gittim geç döllenmedir diye
melisaaksoy yasminysr bende geç gitmeyi düşünüyorum, kese görünmez falan bi korku daha yaşamayayım ☺️
gkysr melisaaksoy canım benimki 6 gün gecikmeyle 8280 çıktı o gün doktora gittim kese 16 mm ydi dedi küçük daha gözükmedi haftaya gel görürüz dedi diğer hafta gittim başka doktora 19 mm olmuştu doktor dedi 5 haftalık fln daha gözükmüyor yolk sacı oluşmuş sanırım dedi haftaya görürüz onu bekliyorum normalde 7 haftalık olması gerekiyordu anlamadm