feyzaciim Raana ayy ultrason özürlüsü ben bile sanırım pipi gördüm 😂😂😂 valla bebekleri ultrasonda ayırt etmeyi geçen ay ilk ultrason kağıdımı aldığımda öğrenmiştim ama sağ tarafta popo kısmından yukarı bir çıkıntı var gördün müüü pipi o bencee 😂
ciceki Raana aşada çıkıntı gibi bişey var sanki ordan bide görünüşten illaki anlıyor insan biraz ama tam net söylemiyorum şimdi kaç aylık şu an
atlasmoms ciceki merhaba benimde 11+4 dü erkek dedi resmen pipi gördük şimdide hafif tomurcuklanma var ama biley diyemiyorum dedi olabilir mi sizce böyle bişey
ciceki Raana bana da 11 haftalıkken erkek dedi sonrasında 12 haftalıkken de erkek dedi yine net şekilde
ciceki Raana canım sanki bu kız sanki gibi valla çok karanlık gösteriyor makinesi iyi değil galiba oda önemli benim ki bu kadar karanlık göstermiyor
ciceki nzlii4949 canım sende de 9 haftalık net olmadığı için yanılma payı olur erken olduğu için şimdi bişe diyemiyorum şekli de pek gözükmüyor ki uzaktan çekmiş doktor
ciceki atlasmoms kese yuvarlağa benziyor canım erkek olabilir ama pipi de görmüşsünüz de fotoraflar da gözükmüyor tam net çok karanlık benim ultrason resimlerim böyle değil mesela çok ayrıntılı