Arkadaşlar merhaba ikili tarama testimde down sendromu riskimiz çok çok yüksek çıkmıştı öyle de olsa böyle de olsa aldırmayacağımız için amniyosentez yapmadık fetal DNA yapmak için gittiğimiz hastanede doktor normal ultrason kontrollerinde herşey normal dediği için onu da yapmadık haftalar sonra 23. Haftada detaylı ultrasona girdim ense kalınlığı burun kökü kol bacak uzunluğu hep normal çıktı sonra ben unuttum artık kafaya takmamaya başladım 28. Haftaya kadar herşey normal gitti ta kiii bi sonra ki kontrol 31. Haftaya kadar onda ise bebeğimin bacak uzunluğu 28-29. Hafta ya uyumlu kaldığı gelişmediğini belirtti 2 gün sonra acile gittiğimde orada bakan doktor haftasına tam uyumlu dedi normal doktorum değil dedi minyon bebek veya genetik bi hastalık olabilir doğumda göreceğiz dedi şuan 36. Haftadayım diken üstündeyim resmen bu durumları yaşayan oldu mu hiç veya yorumlarınız nedir down sendromu ihtimali beni çok korkutuyor oda evlat elbette ama çok mücadele isteyecek lütfen dualarınızda bana da yer verin.