ikincibahara nasıl tedavisi yok diyorlar ya? Ben hamileliğimi öğrendikten hemen sonra verdiğim sağlık ocağındaki kan testinde rubella pozitifti. Sağlık ocağındaki ebem, özeldeki doktorum ve devletteki doktorum sonuçlarımı görüp hiç bir sıkıntı yok dedi. 8 gün sonra tekrar tahlil verdim devlette o zaman da tüm değerlerim rubella da dahil normal çıktı. 6.4 değer diye mi ciddiye almadılar bilmiyorum ama bu kadar net konuşulması çok can sıkıcı. Başka doktorlara da göster sık sık tahlil ver lütfen