Aysetuzlu halkatatlisi Bizimde 3600 doktorunuz 4 kg görmesin sezeryana yönlendirim dedi mi haftamız aynı sizinle
sudeborakk yani Ben şuan 15. haftadayım doktor tahmini 3.200gr doğar dedi şuanki kilosuna göre bu tahminler ne kadar doğru çıkıyor biliyor musunuz ?
mervekalkann yani 24+3 ken 764 gr dı bugün 28+0 olduk pazartesi kontrolüm var o zaman öğreneceğiz bakalım.
halkatatlisi Aysetuzlu bizimki hızlı kilo alıyo falan diyo ama hiç sezeryandan bahsetmiyor bana. Benim ikinci gebeliğim ilki normal o yüzden sorun olmayacağını düsünüyor galiba
seniseviyorumallahim Aysetuzlu ne demek sezeryene yönlendiririm? İsterse 4.5 kg olsun ne demek sezeryen ya?