Hayırlı günler kızlar bugün 10+0 günlük oldum artık 5 . Gebeliğin bi tane kimyasalım var 1 tane kürtajım iki düşüğüm var şuan iyi diyelim iyi ilerler inşallah psikolojik olarak artık çok endişeleniyorum birşey olacak kalbi duracak kötü haber alırsam diye elham yapıyorum belirtilerim olarak mide bulantım var hala diğer gebeliği m’de üç aylıktı kürtaj olduğumda 10. Haftadan sonra belirtiletim azalmıştı bunda da içimi rahat tutmak istiyorum şuan 10. Haftayı geçirip bitirenler neler oldu bu haftada herkeste değişik bir olmaz biliyorum ama içimi de rahat tutmak istiyorum bir başkasina güzel rahatlatıcı konuşmaya çalışıyorum ama kendi başımda olunca aşırı paniğim inşallah sağ salim kucağıma alırım Rabbim nasip eder isteyen herkesede nasip eder rabbim