Bende var 16. Haftamda almıştım su an 19 haftaligim hareketlerini hissetsem de haftada 2 3 gun 2dk kadar bakiyorum bir zarari yok radyasyon yok ses dalgası veriyor usg ile ayni mantik ancak ses dalgası verdigi icin cok rahatsız etmek istemiyorum o sebeple uzun tutmuyorum pozisyonunu yakaladiktan sonra cok net duyuluyor jeli bol sürmeniz lazim pozisyonunu da hareketinden anlayabiliyorum bazen kendi göbek atışımı yakalıyorum hareket ettiğinde guzel cihaz