gizemnur34 Banada önceki hamileliğimde doktor kalp şeklinde rahmin var demişti 9+4 te kalbi durdu kürtaj oldum, rahmim yüzünden olabilir mi dedim onunla alakası yok dedi. Şimdi tekrar hamileyim henüz 5 haftalık doktora görünmedim. Eğer şuan kanaman yoksa seni neden olabilir diye korkutmuş onu anlamadım ben?