Gizliyim 35 den sonra zor oluyor diye biliyorum. Egzersizler var diyor herkes ama tehlikeli. Benimde 34 e kadar makatti. Doktorum döndürme egzersizleri plasenta ayrılmasına sebep olabiliyor. Yapma kesinlikle dedi. Bebeğinin sağlığından daha mi önemli sezeryan olmamak demişti. Hicbirsey yapmadım 34 te döndü.insallah sizinde döner.