Iki gebelik kaybı yaşadım, tıbbi genetik test yapıldı hafif pıhtılaşma çıktı şimdi tekrar hamileyim 9+3 deyim. Oksapar 6000 ve coraspin kullanıyorum. Fakültede fetal dna yaptıklarını okudum burada. Son dönemde yaptıran var mı fiyat bilgisi, kaçıncı haftada gidilmeli ve kan sulandırıcı kullanımını nasıl yapmam gerek kafam karıştı. Bilgisi olan varsa yazabilirse çok mutlu olurum 🌸