Kızlar 16 aylık oğlum var ve hamile olduğumu öğrendim… Sezeryan doğum yaptım ve bu ikinci gebeliğe hazır değilmisim gibi hissediyorum sanki ilk çocuğumun hakkına giriyormuşum gibi geliyor bana varsa eger aranızda benim gibi olan yaşayan pozitif düşüncelerinize bilgilerinize ihtiyacım var 🤎