newmom____ minnos34 kaset test canım ben yaptım erken gebelik geçen ay doğru sonuç vermedi bu ay kaset yaptım gittim kan verdim hamileyim
aysimaaa1 minnos34 hep erken gebelik testi alıyordum sonra öylesine kaset test aldım hamile olduğumu öğrendim 😂😂
minnos34 newmom____ bende kaset test yaptım 2. Çizgi ilk 5 dk da falan çıktı ertesi gün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı anlamadım ne yapmam lazım
tugbaugur newmom____ kaset testte çok silik çizgi var ilk defa yaptım yalancı pozitif veriyor mu? markası freely eczanede o vardı onu aldım
zuhra_yldz Merhaba bende artımed erken gebelik testi yaptım adetim 6 gün gecikmişti pozitif çıktı. Bir kaç belirtide var ama yalancı pozitif diye çok korkuyorum. Sağlık ocağında kan verdim sonucu bekliyorum.
doublemom35 minnos34 ben 2 gebeliğimide kaset test ile öğrendim. Ama her defasında 5 gün gecikmeden sonra yaptım.