betultrn1 Kızlar 21+5 covid oldum 4 gündür yatıyorum yaşayan var mı meyve su bol bol yiyorum ama sigara kullanıyorum hayla nolur yaşayan varsa destek olsun
gamzl betultrn1 çok geçmiş olsun canım ben ilk gebeliğimde korona geçirmiştim hemde iki defa bol meyve ve su içerek atlatmaya çalıştım hamileyken hasta olmak çok zor hele bide korona sıvı tüketin bol bol
sarilale123 betultrn1 bence önce sigarayı bırakın yada çok çok azaltın. Vitamin takviyesiyle geçer inşallah
betultrn1 gamzl teşşekürler öyle yapmaya çalışıyorum ama inat gibi hayla sigara kullanıyorum sizde bebeğe covid herhangi bi zarar verdimi ?