donovan26 kız hangi acı 26 saat sancı çektim kalp atışları durdu tekrar bana iğne yaptılar benim nabzım yükselti iğne nabzım yükseldikçe kalp atışı geldi tek sancıda pozisyon yataraktı haraket etimde yürüdümde kalp atışı gidiyordu tuvalete bile gidemiyordum doktorlar tuvalet için torba koymuşlardı son 9cm oldumda artık 26 saat süre sonra baş hekim geldi 7dakika bebeğin kalbi gitti o zaman baktında yanlış kanalda normal doğum olmaz dedi
Ama sonucu güzeldi tüm acılar unutuldu o büyüdü ve ben akıllanmayıp yeniden hamile kalmışım 😃 21 haftalık oldu bile