Merhabalar arkadaşlar 20haftalık hamileyiö ve iki aydır kuyruk sokumunda ağrı başlamıştı zaten rahatzı ediyordu beni baya ama son 4gündğr fln çok kötüyüm bacağıma kalçama vuruyor ağrısı bazen ayağımı basamıylrım o derece ve sanki bazen elektrik çarpıyor giib sancılar giriyor çoğu zmanda hep sancı giriyor ve çok değiiik bir duygu anlatamamıştım çok ama cidden hergğn ağlıyorum artık en başında. Beri hamileliğim zaten çok zor birisi farklı sağlık sıkıntılarım oldu ama bu çok farklı sakat oldum resmen bu duruma benze bişey yaşayan varımdır merak ettim belki işe yarayan biriler yapmışlar bnde yaparım şünş hastaneye gitsemdw bieşy yapmıyorlar hamilesin diyorlar ama dayanamıyorum artık