Kızlar dün gece 35. Haftama girdim ve uykumdan mide ağrısı ile uyandım hastane gittim nstde ufak sancılarım çıktı ama doktorum ben hissetmediğim ağrı sancı var demediğim için eve gönderdi normal dimi olabiliyor mu bu haftalarda nstde sancı bu hemen doğum geldi demek ki