busek0987 Bende korktuğum için bir de devlette normal doğum daha da korkunç olduğu için bende travma oldu hamileyken hastanede normal doğuma şahit oldum anında vazgeçtim korkunç yani devlet hastanesinde normal doğum, özelde prenses gibi yapıyorsun ilk gebelikte özele gitmedim belki gitseydim daha rahat normal doğum yapardım ama devlette Allah düşürmesin