Kizlar ben ölüyorum ya kasiklarim cok kotu agriyordu hastaneye gittim ilk basta nst de sancim cikti erken dogum riskin var dedi doktor serum yazdu uc tane kullandim sonra kontrole gittim sanci yok hersey normal ama bebek bas asagi donmus erken dogum yapacaksin dedi doktor eve geldim iki gundur benim gobegimin alti o afedersin oramin ustu cok kotu agriyor yaniyor resmen yürüyemeyecek hale geldim saga sola donemiyorum oraya baski uygulaniyor hareket edemiyorum ya ne yapmaliyim lutfen bilgisi olan varsa bana soylesin cunku idare edemiyorum 36 haftaya girdim