Havin49_ çok geçmiş olsun,inşallah en sağlıklı şekilde evinize dönersiniz.İkiz bebekte en büyük sorun bu sanırım.
Biri hastalanınca diğeri evde
Bi yanın hep eksik yetersiz hisseder insan.Ben şeyi merak ettim bebeğinizin şuanki rahatsızlığı nedir
Rsv dedikleri virüs mü?Yoksa farklımı
Bebeklerde Rsv çok duymaya okumaya başladım aşı konusunda da ikilemde kaldım
Açıkcası yeni bir aşı oldugu için doktorum pek önermedi size bırakıyorum ister yaptırın ister yaptırmayın dedi resmen.Yaptırmadım 35.haftaya geldim ama içimde bi ama var yaptırsam mı yaptırsamıydım kendimi şimdiden her türlü suçluyorum sanki 🤷♀️