neslihaner bacım herkes bu konuda endişelidir mutlaka doktorunun öyle davranması da yanlış tabi ki ama sende çok mu takıyorsun acaba eğer ki günlük hayatını etkiliyorsa biraz destek alabilirsin, bazı insanlar stresi tek başına yönetemiyor yanlış anlama sakın, benimde daha önce 3 kaybım var 4. Bebeğime sağlıkla kavuştum ama kavuşana kadar içim içimi yedi yani anlıyorum senide, biraz salmak gerekiyor stres bebeğe de yansıyor