anstzist valla cnm bende önceden vardı hamilelikte bırak dedi doktor bana 3 ay bebeğin organları olusuyo hiçbi ilaç güvenli deil dedi ilk 3 ay ilk trimisteri yatarak geçirdim yatınca olmuyodu cok sonra 2. Trimistere girdik yattıgım yerde durmuo gittim araştırdım dursun aras var medipolde aritmi hocası prof baya iyi bı dr herkese güvenemedim o ne derse o yani ilk beloc verdi o en güvenilir dedi belok bende hiç işe yaramadı bende dideral olırmu hocam dedim oda olır dedi sabah yarım aksam yarım kadın dogumcumda iç hiç bi şey olmaz dedi bende içiyorım ama tam geçirmio ama hafifletiyo yani bide cnm magnezyum taurat iç kardiyolojiye git gene sor gerçekten vok zor bu çarpıntı