aycappoyraz Arkadaşlar referans aralığı yok diye değer normal yazıyor olabilir mi yoksa değer normal mi 11+3 ken verildi lütfen bilenler yorumlasın 🙏
busu1 aycappoyraz Böyle asla anlaşılmaz doktorda grafiği çıkıyor değerlerin orda yazan rakamlar suan anlamsız kafanı hiç kurcalama🙏🏻
aycappoyraz busu1 Allah razı olsun gece gece uykum kaçtı bi arkadaşımız 0. Lı değerler yazmıştı 300 lü 160 binli değer görmek beni korkuttu Allah razı olsun 🙏
hanifeali aycappoyraz üste değerler normal yazıyor yani bu güzel ve olumlu bir şey bir değer referans dışı yazardı ilk sonuca göre olumlu gözüküyor inşallah doktordanda olumlu şeyler duyarsın duyacağınıda düşünüyorum bendede böyle yazıyordu çok şükür her şey yolunda
aycappoyraz hanifeali Ay çok teşekkür ederim içime su serpildi gece gece bi tedirgin oldum referans yok diye normal yazıyor diye düşündüm inşallah öyledir çok saolun
hanifeali aycappoyraz böyle şeyleri yapay zekaya attğında çok güzel açıklamalar yapıyor için ferah olsun
beyazakgl aycappoyraz değerler normal yor içini ferah tut ama böyle anlaşılmadığınıda bil doktorun önüne rapor gidiyor grafik falan