hulyaslan ortalama 15-20 dk sürüyor. Ama ben sıra beklerken. 30 dk süren hastaları da gördüm , odada doktor oluyor ama asistanlar kontrol ediyor . Benim bebeğimin kalp kapakciginda sorun olduğu için biz 2 defa gittik . Zeynep kaya Yıldırım’a. Kadın suratsız bişey ilgilenmiyor doğru düzgün asistanları bakıyor ilk gittigimde gayet iyi bir asistan doktor vardı hem konuştu hem bilgi verdi ikincisinde asistan doktor yine iyiydi ama cihazdan şikayet ettiler sürekli cihaz eski kaliteli göstermiyor vs diye