cigdemie bebek arabası pıercardın karma plus aldım yenı 14.000 magazadan tentesı bıraz garıp ana bence guzelll ılk arabam hedıyeydı ve kullandıkça cok kullanışsız,olduğunu cocuk buyudukce konforu kotuleştı o yuzden hem butceme uygun hemde marka olsun ıstedım tabıı özelluklerıde bana uydu. Yanı ben ahsap besıksevıyorum asansor sıstemı bır de on koruyucusunun ayarlanmalı eğılmek bana göre degıl park yatak sevmıyoru. Ana cevremde park yataktan gerkes memnun