ballim_dunya iki kez çektirdim biri devlet biri özel. İkisşnde de anestezi istemedim zaten devlet anestezi vermiyo. İlkinde yanlış çekim olmuş zaten acı falan asla olmadı işlem ve sonrasında . Özelde de hemşire dedi ilk kez anestezi istemeyen oldu bende dedim doğum sancısı değil sonuçta adet sancısından hallice diyebilirim. Ama doktorum iyiydi konuştu az kaldı vs gibi sakinleştirici şekilde. Bide acı eşiğim çok yüksek onun da etkisi oldu. Sonrasında bi kaç saat kramp tarzı ağrı oldu o kadar .