hatice1409 Arkadaşlar iyi bişey mi kötü bişey mi ,kafası 19 haftayla uyumlu karın bölgesi 21 hafta hatta ultrason kağıdında 30 hafta yazıyor yanlış yazıyor diye düşünüyorum ,doktor 21 haftayla uyumlu dedi sadece
GamzeAGacs hatice1409 Canım benimde bebeğimde ultrasonda hep 10 gün önde gidiyordu .Doğuma yakın haftalarda kendi gününü yakalamıştı.Kötü bişey değil merak etme🤗
zfrnemos hatice1409 doktorunuz sıkıntı gormedıyse normal ama seker testı yaptırmanızı onerırım aslında bu bıraz olsun ıyı bısey ıyı beslendıgını gosterır benımde oyleydı seker testı yaptırdım ama temız cıktı normal cıktı degerım yıne rısk almamak gerek saglıcakla gelsın ınsallah
zemzem66 hatice1409 bnmde aynı şekilde canım kafası ile karnı arasında 2 haftalık bir uyumsuzluk var bnde çok taktım ama doktor ilerleyen haftalarda yakalayabilir dedi
mutl hatice1409 benim bebeğim hep 2-3 hafta önden gidiyordu şekerim çıkmadı hamur da tuketmedim ama sürekli canım et istiyordu et çok yiyordum . 38 haftada 4 kilo doğdu iri doğdu için doğumda kan şekeri düştü ben ameliyattan çıkmadan mama verdiler öyle düzeldi . Başka sorun yaşamadık çok şükür
sibel3329 İlerleyen haftalarda kendi haftasına uyumlu çıkıyor genelde. Benimde 2 hafta önden gidiyordu ilk oğlumda doğuma yakın zamanda uyumlanmıstı. Bu kötü bisey değil.
hatice1409 GamzeAGacs kafam takıldı ya doktor da devlete gidiyorum hani pek ilgilenmedi gibi o yüzden bir tereddüt ettim sağolun teşekkür ederim
handekarahan haftada iki hafta ilerideydi 31 olduk hâlâ iki hafta ileride. Şeker çıkmamıştı 10 hafta boyunca da herhangi bir riskten söz etmemişlerdi sadece gelişimi böyle devam ederse sezeryan olur demişlerdi. Dünki kontrolümde doktorum ekmek hamur işlerini azaltmamı hatta olabildiğince bırakmamı söyledi. Erken doğum, suyun erken gelmesi ya da doğumdan sonra ani kan şekeri düşmesi olabileceğinden yenidoğan bakıma alınması gerekebilir dedi. O yüzden tamamen bırakacağım
hatice1409 handekarahan ekmeksiz karnım asla doymuyor çok yiyorum bazen de hala kusuyorum yani ama ona rağmen beslenmiş
hatice1409 mutl hmm anladım ben herşeyi çok yiyorum severek yani doymuyorum henüz 4 kilo aldım o kadar yemeye ,bakalım hep ileride mi gidecek belki normale döner şeker testi henüz yapmadım bende